Έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση; Αυτή η γυμναστική θα σας βοηθήσει να την μειώσετε

Υγεία

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, υπάρχει διαφορά μεταξύ της προπόνησης δύναμης και της προπόνησης αντοχής. Όπως σημειώνουν, η προπόνηση αντοχής έχει μεγαλύτερα οφέλη για την υψηλή αρτηριακή πίεση.

Μελέτη επιστημόνων εξέτασε αυτό σε μεγαλύτερο βάθος. Διαπιστώθηκε ότι οι άνδρες που ασχολούνταν με δραστηριότητες αντοχής, συγκεκριμένα με το τρέξιμο, είχαν σημαντική μείωση της αρτηριακής πίεσης. Εάν δεν σας αρέσει το τρέξιμο, άλλες σωματικές δραστηριότητες, όπως το ποδήλατο, το πατινάζ, το κολύμπι ή η πεζοπορία είναι επίσης εξαιρετικές επιλογές.

Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH), ακόμη και μικρές αλλαγές, χάρη στις οποίες θα κινείστε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορούν να βοηθήσουν. Αφήστε το ασανσέρ και ανεβείτε από τις σκάλες. Όταν έχετε δουλειές, παρκάρετε στη γωνία και περπατήστε λίγο. Εάν εργάζεστε σε γραφείο, μην ξεχνάτε να κάνετε τακτικά διαλείμματα και να περπατάτε όσο μπορείτε.

Οι επιστήμονες προτρέπουν να δοκιμάσετε διασκεδαστικές δραστηριότητες όπως σχοινάκι, γρήγορο περπάτημα ή μαθήματα χορού. Η υψηλή αρτηριακή πίεση σχετίζεται επίσης συχνότερα με προβλήματα παχυσαρκίας και βάρους. Αυτά τα ζητήματα μπορούν επίσης να αντιμετωπιστούν με τακτική άσκηση, ιδανικά σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή.

Έτσι, εάν προσέξετε τη διατροφή σας, γίνει πιο υγιεινή και μειώσετε την κατανάλωση αλατιού, οι αλλαγές μπορεί να είναι ακόμα πιο αισθητές. Η απώλεια βάρους μπορεί επίσης να μειώσει την υψηλή αρτηριακή πίεση, που σημαίνει διπλό κέρδος.