Επιστήμονες: Μην πανικοβάλλεστε… Αυτή η διατροφή μπορεί να μειώσει την κυτταρίτιδα

Διατροφή

Χιλιάδες επιστημονικά άρθρα έχουν γραφεί για το θέμα της κυτταρίτιδας και τους τρόπους αντιμετώπισής της, την ώρα που  περίπου το 80% των γυναικών, από όλον τον κόσμο, αναζητούν απεγνωσμένα τη λύση…

Καμία μέθοδος δεν πρόκειται να εξαφανίσει αύριο το πρωί την κυτταρίτιδα. Όμως οι επιστήμονες επισημαίνουν πως ο τρόπος ζωής και οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν σημαντικά την εμφάνισή της. Και για να μειώσετε την κυτταρίτιδα, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές:

Επαρκής ενυδάτωση

Το νερό έχει την ιδιότητα να τονώνει τη λέμφο, να βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού, μέσω της εφίδρωσης και της διούρησης, να μειώνει την κατακράτηση υγρών και παράλληλα να διατηρεί το δέρμα υγιές και ελαστικό.

Ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, τη σωματική δραστηριότητα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, οι ανάγκες του οργανισμού σε νερό διαφοροποιούνται. Ωστόσο, η γενική σύσταση για την επαρκή ημερήσια πρόσληψη υγρών, είναι 2 λίτρα για τις γυναίκες και 2,5 λίτρα για τους άνδρες.

Πέρα από το να πίνετε επαρκή ποσότητα νερού, μπορείτε να ενισχύσετε την ενυδάτωση του οργανισμού σας καταναλώνοντας τρόφιμα πλούσια σε νερό, όπως οι φράουλες, το ραπανάκι, το μαρούλι, το αγγούρι και το καρπούζι.

Κυτταρίτιδα: Τι είναι και πως αντιμετωπίζεται; - Eonia

Σωστή διατροφή

Ακολουθώντας μία ισορροπημένη διατροφή μπορείτε να μειώσετε το ποσοστό λίπους στο σώμα σας και κατ’ επέκταση να μειώσετε την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

• Αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες (εντοπίζονται κυρίως στη ζάχαρη, στο άσπρο ψωμί και στα λευκά ζυμαρικά), καθώς αυξάνουν απότομα τη γλυκόζη στο αίμα, η οποία οδηγεί στην εναπόθεση περιττού λίπους στο σώμα και, ως αποτέλεσμα, επιδεινώνει την κυτταρίτιδα.

• Μειώστε την πρόσληψη νατρίου (εντοπίζεται σε αλμυρές τροφές, όπως τα πατατάκια, τα παστά και τα αλλαντικά), ώστε να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών.

• Περιορίστε τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά (πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέμα γάλακτος, βούτυρο) και κυρίως σε trans λιπαρά.

• Εντάξτε στη διατροφή σας άφθονα φρούτα, λαχανικά, τρόφιμα ολικής άλεσης και όσπρια, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σας χορταίνουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *