Αντί να μετράτε προβατάκια… φάτε αυτούς τους σπόρους και… καλό ύπνο

Διατροφή

Σύμφωνα με έρευνες επιστημόνων οι σπόροι από κολοκύθα περιέχουν το αμινοξύ τρυπτοφάνη που αυξάνει την παραγωγή της μελατονίνης και της σεροτονίνης, ουσίες που το σώμα σας χρειάζεται για την καλή ποιότητα ύπνου.

Έχει ηρεμιστική επίδραση στο κεντρικό νευρικό σύστημα βοηθώντας να ηρεμήσει προβλήματα άγχους και κατάθλιψης και βοηθάει στην αϋπνία.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η L-τρυπτοφάνη μετατρέπεται σε 5-ΗΤΡ (5-υδροξυτρυπτοφάνη) και μετά σε μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που παράγεται φυσικά από το σώμα μας και είναι πολύ σημαντική για τον ύπνο. Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, μπορείτε, αν θέλετε να φάτε μερικούς σπόρους κολοκύθας πριν από τον ύπνο. Είναι μια φυσική πηγή τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέως που μπορεί να βοηθήσει στην προαγωγή του ύπνου.

Πως να Κρατήσετε Σπόρους Κολοκύθας για να τους Φυτέψετε την Άνοιξη! ~ Επιστροφή στη φύση

Η κατανάλωση περίπου 1 γραμμαρίου τρυπτοφάνης ημερησίως θεωρείται ότι βελτιώνει τον ύπνο. Ωστόσο, θα πρέπει να τρώτε περίπου 200 γραμμάρια σπόρους κολοκύθας για να επιτευχθεί η απαραίτητη ποσότητα τρυπτοφάνης.

Ο ψευδάργυρος σε αυτούς τους σπόρους μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μετατροπή της τρυπτοφάνης σε σεροτονίνη, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε μελατονίνη, την ορμόνη που ρυθμίζει τον κύκλο του ύπνου σας. Επιπλέον, οι σπόροι κολοκύθας είναι μια εξαιρετική πηγή μαγνησίου. Τα επαρκή επίπεδα μαγνησίου έχουν επίσης συσχετιστεί με καλύτερο ύπνο.

Σύνολο επισκέψεων 3,062 , Σήμερα 1