Έτσι θα θωρακίσετε τον οργανισμό σας από τις λοιμώξεις. Αυτές οι τροφές… ξεχειλίζουν από βιταμίνη C

Διατροφή

Η βιταμίνη C είναι αναγκαία για τον οργανισμό. Βοηθάει στην ενίσχυση της άμυνας του ανοσοποιητικού και την απορρόφηση του σιδήρου. Επιπλέον, συμβάλει στην ενδυνάμωση των ανθρώπινων οστών, την μείωση της κούρασης και την κόπωσης και τη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Η βιταμίνη C είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, με αποτέλεσμα να προστατεύει τα κύτταρα μας από τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών και άρα από το οξειδωτικό στρες, μία κατάσταση η οποία έχει συνδεθεί με πολλές χρόνιες νόσους. Επίσης μέσω της εξουδετέρωσης των ελεύθερων ριζών, ενισχύει το ανοσοποιητικό και δυναμώνει τις φυσικές άμυνες του οργανισμού.

Επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να την αποθηκεύσει και είναι υδατοδιαλυτή, είναι σημαντικό να λαμβάνουμε επαρκείς ποσότητες καθημερινά από τη διατροφή μας, ώστε να είμαστε προστατευμένοι από ιώσεις και λοιπές λοιμώξεις. Τροφές που περιέχουν πολλά mg βιταμίνης C είναι:

Το ακτινίδιο:

Μόλις δύο ολόκληρα ακτινίδια δίνουν 128 mg βιταμίνης C. Μελέτες έχουν δείξει ότι το ακτινίδιο βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου χάρη στην ιδιότητά του να προωθεί την παραγωγή ενός σημαντικού νευροδιαβιβαστή που ονομάζεται σεροτονίνη.

Οι χρωματιστές πιπεριές:

Μία πράσινη πιπεριά παρέχει 95 mg βιταμίνης C, ενώ μία κίτρινη έως και 341 mg! Τα λαχανικά αυτά δίνουν υπέροχη γεύση στις σάλτσες και τις σαλάτες, ενώ έχουν ελάχιστες θερμίδες.

O ανανάς:

Ένα φλιτζάνι του τροπικού φρούτου παρέχει 79 mg βιταμίνης C. Η βρωμελίνη του ανανά διευκολύνει επίσης την πέψη των πρωτεϊνών.

Οι φράουλες:

Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει 85 mg βιταμίνης C, καθώς επίσης και μαγγάνιο, το οποίο συμβάλλει στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του σακχάρου.

Τα λαχανικά

Οι ειδικοί φωνάζουν ότι τα λαχανικά και τα φρούτα πρέπει να βρίσκονται στην καθημερινή διατροφή μας για πολλούς λόγους. Εκτός από τις φυτικές ίνες (για τη λειτουργία του εντέρου), τη μακροζωία, οι ειδικοί καταλήγουν στο ότι προστατεύουν και τους πνεύμονες από λοιμώξεις. Μερικά από αυτά είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα παντζάρια.

Σύνολο επισκέψεων 1,369 , Σήμερα 2