Έτσι θα νικήσετε το στρες… Πρέπει να καταναλώνετε, μόλις, 470 γραμμάρια από αυτές τις τροφές

Διατροφή

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Edith Cowan στην Αυστραλία αποφάσισαν να μελετήσουν την πιθανή σχέση στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών με τα επίπεδα του στρες. Οι ερευνητές εξέτασαν δεδομένα από 8,600 άτομα ηλικίας 25-91 ετών.

Διαπίστωσαν πώς εκείνοι που καταναλώνουν τουλάχιστον 470 γραμμάρια φρούτων και λαχανικών ημερησίως είχαν 10% λιγότερο στρες από εκείνους που κατανάλωναν λιγότερα από 230 γραμμάρια. Οι ενήλικες καταναλώνουν ημερησίως κατά μέσο όρο 80 γραμμάρια φρούτων και λαχανικών άρα για να ωφεληθεί κάποιος σε σχέση με το στρες θα πρέπει να αυξήσει αρκετά την κατανάλωση αυτών των τροφών.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν ακόμη κάποια στοιχεία για τον μηχανισμό που συνδέει τα φρούτα και τα λαχανικά με το στρες. Μια εκτίμηση που κάνουν είναι ότι μπορεί να παίζει ρόλο το γεγονός ότι η αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών οδηγεί στην πρόσληψη από τον οργανισμό αυξημένων ποσοτήτων σημαντικών θρεπτικών συστατικών.

εργαζόμενη γυναίκα με άγχος που πιάνει το κεφάλι της μπροστά από λάπτοπ

Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, “όσοι καταναλώνουν αυξημένες ποσότητες φρούτων και λαχανικών έχουν λιγότερο στρες από εκείνους που τρώνε λιγότερες ποσότητες γεγονός που υποδεικνύει ότι η διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην πνευματική υγεία. Το χρόνιο μη ελέγξιμο στρες μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από σοβαρά προβλήματα υγείας όπως καρδιοπάθειες, διαβήτη, κατάθλιψη και άγχος. Τα λαχανικά και τα φρούτα περιέχουν πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φλαβονοειδή και καροτενοειδή που μειώνουν τις φλεγμονές και το οξειδωτικό στρες βελτιώνοντας την πνευματική υγεία”.

 18 Σύνολο επισκέψεων,  1 Σήμερα είδαν