Προσοχή σε αυτές τις τροφές για να μην έρθετε… σε δύσκολη θέση

Διατροφή

Ο καθένας μας έχει μια μοναδική μυρωδιά σώματος, η οποία μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο ευχάριστη, αλλά όταν συνήθως μιλάμε γι’ αυτό το θέμα σκεφτόμαστε τη δυσάρεστη πλευρά του, την κακοσμία.

Η κακοσμία μπορεί να έχει κοινωνικές, επαγγελματικές και ψυχολογικά δυσάρεστες συνέπειες. Μεγάλο τμήμα των ατόμων δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα, εξαιτίας του φαινομένου της προσαρμογής, με αποτέλεσμα το ίδιο το άτομο να μην το αντιλαμβάνεται.

Οι διατροφικές συνήθειες μπορούν να προκαλέσουν ή να επιδεινώσουν την έκλυση δυσάρεστων σωματικών οσμών. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η μυρωδιά του σώματός μας μπορεί να επηρεαστεί από ορισμένα τρόφιμα, όπως:

  • Τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο

  • Το σκόρδο και το κρεμμύδι

  • Τα μπαχαρικά όπως το κύμινο, το πιπέρι καγιέν και η πάπρικα.

  • Το κόκκινο κρέας

  • Το αλκοόλ

  • Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη όπως η κετονική

Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι για να αποφύγουμε αυτή τη δυσάρεστη συνέπεια εμπλουτίζουμε την καθημερινή μας διατροφή με φρούτα και λαχανικά, διότι περιέχουν ποσότητα νερού. Προσθέτουμε ελεγχόμενα υδατάνθρακες (πχ δημητριακά) στο διατροφολόγιό μας, ώστε να αποφύγουμε την κέτωση.

Και για να έχουμε καθαρή αναπνοή τροφές που μπορεί να βοηθήσουν είναι τα ροφήματα τσαγιού ή μέντας. Οι πολυφαινόλες τους τσαγιού, είναι φυσικά εμπόδια για την ανάπτυξη των βακτηρίων.

Για την κακοσμία μπορεί επίσης να ευθύνεται μια ελλιπής σε θρεπτικά συστατικά (π.χ. ψευδάργυρο, μαγνήσιο) διατροφή.