Θέλετε να κόψετε το κάπνισμα; Οι τροφές που βοηθούν να “ξεγελάσετε” το μυαλό σας…

Διατροφή Υγεία

Τα τσιγάρα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νικοτίνης, που είναι μια εθιστική ουσία και γι’ αυτό είναι δύσκολο για έναν καπνιστή να κόψει το τσιγάρο…

Σύμφωνα με έρευνες επιστημόνων, ένα καθημερινό διαιτολόγιο πλούσιο σε φρούτα και λαχανικό μπορεί να βοηθήσει να κόψετε το κάπνισμα. Ποιες είναι όμως οι τροφές, που θα σας βοηθήσουν να προσπαθήσετε να απαλλαγείτε από τη νικοτίνη;

1. Σπανάκι

Έρευνες επιστημόνων δείχνουν ότι οι καπνιστές τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα φολικού οξέος από τους μη καπνιστές. Αυτό το οξύ είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της υγείας των μυών, των νεύρων και του εγκεφάλου. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε αυτό το θρεπτικό συστατικό! Επίσης, σημειώνεται στις έρευνες ότι το καταπράσινο λαχανικό «χαλάει» και τη γεύση του τσιγάρου. Αποτελεί λοιπόν το τέλειο λαχανικό για εσάς που θέλετε να κόψετε το κάπνισμα.

2. Φρούτα, λαχανικά

Τα φρέσκα φρούτα και τραγανά λαχανικά, θα μειώσουν την επιθυμία για νικοτίνη, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες από την κλινική Mayo. Κρατήστε μερικά φρούτα σε ένα μπολ κοντά σας θα δώσει στον καπνιστή την τεχνητή “ανακούφιση” ότι αν χρειαστεί άμεσα κάτι για να αποσπάσει το μυαλό του από το τσιγάρο, θα το έχει πάντα εκεί δίπλα του. Το κάπνισμα μειώνει την απορρόφηση των βιταμινών Α, C και Ε, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να καταναλώνετε πολλά φρούτα, όπως το ακτινίδιο, που περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης C ακόμη και από το πορτοκάλι. Επίσης τα καρότα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, Β και C, που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποβάλλετε τη νικοτίνη από τον οργανισμό σας.

4. Νερό

Καταπολεμά την εσωτερική βλάβη που προκαλείται από τη νικοτίνη και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων στέρησης. Γνωρίζετε ότι η νικοτίνη μπορεί να σας αφυδατώσει; Πιείτε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα για να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας και να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Πολλά προγράμματα διακοπής του καπνίσματος συνήθως ενθαρρύνουν την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού. Το νερό μειώνει την επιθυμία για κάπνισμα. Επίσης, βοηθά το σώμα να “ξεχάσει” την ευφορία που νιώθει από τη νικοτίνη. Θα δείτε ότι θα έχετε μειωμένη επιθυμία για τσιγάρο.

4. Καρποί, σπόροι

Τα καρύδια, οι ηλιόσποροι και τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τσιπς θα πρέπει πάντα να καταναλώνονται με μέτρο, αλλά θα σας βοηθήσουν στη μείωση της επιθυμίας για τσιγάρο. Αν, μάλιστα, κρατήσετε μια ποικιλία σε σνακ από λαχανικά ψητά ή τηγανητά, τότε θα δείτε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

 2,344 total views,  1 views today