Επιστήμονες: Πότε πρέπει να γυμνάζεστε για να μειώσετε το σάκχαρο στο αίμα σας

Υγεία

Σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων η άσκηση το απόγευμα ή το βράδυ μπορεί να είναι καλύτερη για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα από το να ασκείται κάποιος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η νέα μελέτη επισημαίνει ότι η άσκηση από το μεσημέρι έως τα μεσάνυχτα μπορεί να μειώσει την αντίσταση στην ινσουλίνη έως και κατά ένα τέταρτο.

Η αντίσταση στην ινσουλίνη (ινσουλινοαντίσταση) είναι όταν τα κύτταρα στους μύες, το λίπος και το συκώτι αγωνίζονται να ανταποκριθούν στην ινσουλίνη και δεν μπορούν εύκολα να πάρουν γλυκόζη από το αίμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το πάγκρεας να παράγει περισσότερη ινσουλίνη για να βοηθήσει τη γλυκόζη να εισέλθει στα κύτταρα.

Η γλυκόζη παραμένει στα υγιή επίπεδα όσο το πάγκρεας μπορεί να παράγει αρκετή ινσουλίνη για να υπερνικήσει την αδύναμη απόκριση των κυττάρων, αλλά μερικές φορές τα επίπεδα γλυκόζης αυξάνονται πολύ υψηλά και το σάκχαρο παραμένει στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προδιαβήτη (το στάδιο πριν από τη διάγνωση του διαβήτη) ή σε διαβήτη.

Η νέα μελέτη των επιστημόνων στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Λέιντεν στην Ολλανδία έδειξε ότι η άσκηση το απόγευμα ή το βράδυ συνδέθηκε με μειωμένη αντίσταση στην ινσουλίνη, κατά 18% και 25% αντίστοιχα. Δεν υπήρχε σημαντική διαφορά στην αντίσταση στην ινσουλίνη μεταξύ της πρωινής δραστηριότητας και της δραστηριότητας που κατανεμήθηκε ομοιόμορφα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διαπίστωσε η μελέτη. Πηγή περιοδικό Diabetologia

Σύνολο επισκέψεων 1,711 , Σήμερα 2