Σίγουρα δεν θέλετε να έχετε φλεβίτιδα ή κιρσούς. Γι αυτό οι επιστήμονες δείχνουν τι πρέπει να τρώτε

Διατροφή

Οι αρτηρίες και οι φλέβες μπορούν να υποστούν αλλοιώσεις με την πάροδο του χρόνου, εμποδίζοντας τη ροή του αίματος και αυξάνοντας τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών.

Κάποιες θρεπτικές ουσίες μπορούν να βοηθήσουν να κρατήσετε τις αρτηρίες και τις φλέβες σας ελαστικές και ανθεκτικές.

Φυτικές ίνες:

Μειώνουν τον κίνδυνο διαταραχών όπως η υψηλή χοληστερόλη, η οποία μπορεί να επηρεάσει το αγγειακό σύστημα. Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές σωματικό βάρος και να αποτρέψετε τη φλεβίτιδα. Ειδικά οι γυναίκες που είναι υπέρβαρες έχουν 50% αυξημένο κίνδυνο για την ανάπτυξη κιρσών.

Βιοφλαβονοειδή

Ορισμένοι τύποι βιοφλαβονοειδών, όπως εκείνα που βρίσκονται στα cranberries, τα βατόμουρα και τα κουκούτσια σταφυλιού, βοηθούν στην ανακούφιση του πρηξίματος και του πόνου από τους κιρσούς. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες βοηθούν στην ενίσχυση των τοιχωμάτων των αιμοφόρων αγγείων και των βαλβίδων.

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, που διατηρούν τα τοιχώματα των φλεβών και των αρτηριών ελαστικά και ισχυρά. Το σώμα σας πρέπει να παράγει συνεχώς κολλαγόνο και ελαστίνη για να επισκευάζει και να διατηρεί τις αρτηρίες και τις φλέβες υγιείς και να προλαμβάνει το σπάσιμο των τριχοειδών αγγείων κάτω από την επιφάνεια της επιδερμίδας, τις γνωστές ευρυαγγείες.

Βιταμίνη Ε

Οι θρόμβοι στο αίμα μπορούν να προσκολληθούν στα τοιχώματα των αρτηριών προκαλώντας στένωση, σκλήρυνση και αποδυνάμωσή τους. Η βιταμίνη Ε είναι μια θρεπτική ουσία που εμποδίζει τα συγκόλληση των αιμοπεταλίων και τον σχηματισμό θρόμβων στα αιμοφόρα αγγεία.

Σύνολο επισκέψεων 1,370 , Σήμερα 2