Ποιο ριζότο; Βάλτε στο τραπέζι σας το τραχανότο… Με υψηλή θρεπτική αξία και λίγες θερμίδες

Διατροφή

Η διάσημη ιταλική συνταγή στα δικά μας μέτρα… Το τραχανότο δεν μαγειρεύεται όπως ο τραχανάς, αλλά όπως το ριζότο, προσθέτοντας σταδιακά το νερό ή το ζωμό στα οποία θα βράσει. Το τραχανότο είναι ένα ζυμαρικό με υψηλή θρεπτική αξία, λίγες θερμίδες και χαμηλά λιπαρά. Η χώρα μας διεκδικεί τον τίτλο της χώρας με τη μεγαλύτερη ποικιλία ειδών τραχανά και πιάτων που τον έχουν ως βάση…

Περιέχει φυτικές ίνες, πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, υδατάνθρακες, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε φώσφορο προστατεύει τον οργανισμό από την οστεοπόρωση, ενώ η καροτονοειδής λουτεΐνη που περιέχει βοηθά στην καλή υγεία του δέρματος, των ματιών και της καρδιάς. Η παρουσία του γάλακτος στη συνταγή του τραχανά αυξάνει την παρουσία πρωτεΐνης και ασβεστίου, για αυτό αποτελεί κατάλληλη και θρεπτική τροφή για παιδιά.

Ο τραχανάς είναι ζυμαρικό φτιαγμένο από αλεύρι και γάλα και έχει σχήμα κοκκώδες και ακανόνιστο. Κατά την παρασκευή του τραχανά, το τελευταίο στάδιο είναι το στέγνωμά του. Για να γίνει αυτό ο τραχανάς απλώνεται ώστε να έχει τη μέγιστη δυνατή επιφάνεια. Η διαδικασία αυτή, το άπλωμα του τραχανά, έχει παραμείνει και ως λαϊκή έκφραση, που αναφέρεται σε κάποιον που αργοπορεί χαρακτηριστικά.

Μαγειρεύεται γρήγορα (περίπου 15-20 λεπτά) και εύκολα και κάνει τόσο για πιάτα απλά και καθημερινά, όσο και για γιορτινά ή κυριακάτικα καλέσματα. Ένα προϊόν που κάνει για αμέτρητες γευστικές παραλλαγές και συνταγές, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τη φαντασία σας. Το τραχανότο είναι η τέλεια βάση για απεριόριστες γευστικές παραλλαγές. Δοκιμάστε το σκέτο ή συνδυάστε το με ντομάτα, μανιτάρια, λαχανικά, θαλασσινά και όχι μόνο.

 1,179 Σύνολο επισκέψεων,  5 Σήμερα είδαν