Αυτοί είναι οι στίχοι μίας από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που ερμήνευσε ο πολύ γνωστός τραγουδιστής των δεκαετιών 60 και 70 Σταμάτης Κόκοτας. Για την ακρίβεια αυτοί οι στίχοι είναι γραμμένοι από την πιο επιτυχημένη Ελληνίδα στιχουργό Παπαγιαννοπούλου Ευτυχία και η σύνθεση της μουσικής ανήκει στον Καλδάρα Απόστολο.
Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι αυτοί οι στίχοι έμελλε να είναι και προφητικοί, καθώς 10 χρόνια σχεδόν αργότερα ( το συγκεκριμένο τραγούδι γράφτηκε το 1967 ) η ζωή μέσα από ένα περίεργο παιχνίδι θα επιβεβαίωνε τους στίχους αυτού του σπουδαίου τραγουδιού για τον ερμηνευτή του.
Stacoco: η ιστορία του βυθισμένου ονείρου του Κόκοτα.
Το μεγαλύτερο παράσημο στην πολύ επιτυχημένη ούτως ή άλλως καριέρα του Σταμάτη Κόκοτα είναι ο θαυμασμός σε πρώτη φάση και η μετέπειτα φιλία του με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Ο Ωνάσης αγαπούσε πολύ τα τραγούδια του λαϊκού ερμηνευτή πήγαινε πολύ συχνά να τον ακούσει live στα νυχτερινά κέντρα που εμφανιζόταν και δεν άργησε πολύ όλο αυτό να εξελιχθεί σε μια δυνατή φιλία μεταξύ των δύο.
Λέγεται μάλιστα πως η στενή του σχέση με τον Έλληνα μύθο των ναυτιλιακών του κόλλησε και το μικρόβιο με τα καράβια και τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Το πρώτο και μοναδικό εμπορικό πλοίο που απέκτησε ο Σταμάτης Κόκοτας στην μικρή σταδιοδρομία του ως πλοιοκτήτης είναι το STACOCO. Πρόκειται για ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου. Οι καταστηματάρχες της παραλιακής περιοχής του Ασπροπύργου, όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα μισοβυθισμένο πλέον θυμούνται τον κύριο Σταμάτη, όπως και τον προσφώνησαν να επισκέπτεται τις ταβέρνες τους, προκειμένου να προμηθευτεί φαγητό για το πλήρωμα του πλοίου μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που καθήλωσε μέχρι και σήμερα το πλοίο στην συγκεκριμένη θέση.
Τελευταίο φορτίο που φορτώθηκε στο συγκεκριμένο πλοίο ήταν τσιμέντο. Να αναφερθεί πως το φουγάρο του πλοίου κοσμούσε ένα μουσικό όργανο (πιθανότατα μπουζούκι) το οποίο όμως δεν είναι εμφανές στις μέρες μας λόγο της διάβρωσης.
Η οικολογική καταστροφή που καραδοκεί.
Το πλοίο ήταν φορτωμένο με τσιμέντο και έτοιμο να ταξιδέψει αυτό σημαίνει πως σε αυτό υπήρχαν καύσιμα, λιπαντικά κτλ. Το δρομολόγιο όμως αυτό δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το επικίνδυνο υλικό να βρίσκεται μέχρι και τις μέρες μας στο εσωτερικό του τόσο ταλαιπωρημένου πλέον σκαριού.
Η απόφαση για ανέλκυση του πλοίου.
Ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας μάλιστα είχε εκδώσει και απόφαση όπου τιμωρούσε με πρόστιμο τον γνωστό καλλιτέχνη, ενώ είχε ληφθεί και η απόφαση να διαγραφεί αυτό αν ο ίδιος προχωρούσε στην ανέλκυση του πλοίου, αλλά το υπουργείο στη συνέχεια ανακάλεσε την απόφαση του.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.