Και όταν ετοιμάσετε το ρόφημα, βάλτε και κανέλα… Αυτά είναι τα αποδεδειγμένα οφέλη της

Διατροφή

Η κανέλα δεν χρησιμεύει μόνο ως συστατικό στην κουζίνα. Ωφελεί πολλαπλώς την υγεία… Συμφωνούν και οι επιστήμονες μετά από πάρα πολλές μελέτες που έχουν πραγματοποιήσει. 

Δείτε παρακάτω τα οφέλη από την κατανάλωση κανέλας για την υγεία, όπως υποστηρίζουν οι επιστημονικές έρευνες:

1. Μειώνει τη φλεγμονή:

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά της κανέλας δρουν κατά της φλεγμονής και συμβάλλουν στην υποχώρηση του μυϊκού πόνου και του οιδήματος.

2. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου:

Ανασκόπηση μελετών έδειξε ότι η πρόσληψη 120mg κανέλας καθημερινά, μειώνουν τα επίπεδα κακής LDL χοληστερόλης, τριγλυκεριδίων και ολικής χοληστερόλης. Άλλη μελέτη έδειξε ότι όσοι ακολουθούσαν διατροφή με πολλά μπαχαρικά, όπως κανέλα και κουρκουμά και έτρωγαν λιπαρά γεύματα, μείωσαν τα τριγλυκερίδια.

3. Προστατεύει από τον καρκίνο:

Η υψηλή περιεκτικότητα της κανέλας σε αντιοξειδωτικά, προστατεύει από τις βλάβες στο DNA και τις κυτταρικές μεταλλάξεις που σχετίζονται με τον καρκίνο, έδειξαν μελέτες σε πειραματόζωα.

4. Καταπολεμά τις λοιμώξεις:

Έχει αντιβακτηριακές και αντιμικροβιακές ιδιότητες που βοηθούν στην καταπολέμηση των λοιμώξεων. Έρευνες έχουν δείξει ότι εμποδίζει την ανάπτυξη Listeria, σαλμονέλας και δρα κατά των μολύνσεων από μύκητες.

5. Ωφελεί τη στοματική υγεία:

Λόγω της αντιμικροβιακής δράσης της, ωφελεί τη στοματική υγεία. Έρευνες έχουν δείξει ότι προλαμβάνει τη φθορά των δοντιών και τη δυσοσμία της αναπνοής.

6. Βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη:

Η αντίσταση στην ινσουλίνη αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 και μεταβολικού συνδρόμου. Έρευνες έδειξαν ότι η βελτίωση του γλυκαιμικού ελέγχου με κανέλα σε διαβητικούς, μείωσε τα επίπεδα σακχάρου και βελτίωσε την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

Τι να προσέχετε

Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων επισημαίνει ότι η η κουμαρίνη, ένα σημαντικό συστατικό της κανέλας, σε υψηλές συγκεντρώσεις είναι τοξική και προκαλεί βλάβη στα νεφρά. Όρισε τη μέγιστη συνιστώμενη Ανεκτή Ημερήσια Πρόσληψη σε 0,1 mg κουμαρίνης ανά kg σωματικού βάρους.