Εισβάλει στα μπάρ το ούζο ως… κοκτέιλ. Διεθνούς φήμης bartenders θέλουν να αντικαταστήσουν ρούμι, τεκίλα

Κοινωνία

Εντυπωσιακά τα σχέδια των Ελλήνων παραγωγών για την προβολή και προώθηση του ούζου, της μαστίχας και όλων των προϊόντων στα μπαρ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
«Είναι μια πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης, το να μπορέσουμε να βάλουμε ελληνικά προϊόντα σε cocktails”, δηλώνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων & Αλκοολούχων Ποτών (Σ.Ε.Α.Ο.Π), Χάρης Μαυράκης.
Είναι γεγονός ότι το 65% της παραγωγής του ούζου μας εξάγεται, κάτι που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος καθώς θεωρεί ότι καταναλώνεται κυρίως στην Ελλάδα.
Το ούζο ήδη έχει πάρει τον δρόμο του και οι προσπάθειες των παραγωγών είναι να μπει και το τσίπουρο σε αυτό τον ρυθμό εξαγωγικής ανάπτυξης.
«Αν ένα πολύ μικρό κομμάτι από το ρούμι μπορέσουμε να αντικαταστήσουμε ή ένα πολύ μικρό κομμάτι από την τεκίλα, τότε θα καταφέρουμε να εξάγουμε όλη την ελληνική παραγωγή”, επισημαίνει στο ΑΠΕ ο κ. Μαυράκης.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου σήμερα γίνεται προσπάθεια να ετοιμαστεί ένα (νέο) αλκοολούχο προϊόν, που θα έχει ως βάση τα συγκεκριμένα ελληνικά προϊόντα, ένα κοκτέιλ ενδεχομένως, το οποίο να προωθείται στοχευμένα ως brand.
Την επόμενη εβδομάδα σε ειδική ημερίδα έμπειροι και διεθνολύς φήμης mixologist και bartenders κοκτέιλ, θα παρουσιάσουν ποτά και μέσα από αυτά οι παραγωγοί θα διαλέξουν ποιό από αυτά μπορεί να πετύχει στην ελληνική, αλλά κυρίως στη διεθνή αγορά.

Ένα like φέρνει... χαμόγελα