Το “ρούφηξε” ένα από τα πιο επικίνδυνα ακρωτήρια της Ελλάδας… Βίντεο από ένα απόκοσμο τοπίο

Ο τόπος μας

Το τοπίο είναι απόκοσμο, αλλά και πανέμορφο…  Ένα τούρκικο εμπορικό πλοίο, το Καπτάν Ισμαήλ Χακί έχει βυθιστεί κοντά σε ένα από τα πιο επικίνδυνα ακρωτήρια της Ελλάδας, το Κάβο Μαλιά ή Ακρωτήριο Μαλέας, στη Λακωνία. Το σημείο όπου έχει “γείρει” για πάντα είναι σκεπασμένο από κατάλευκη άμμο, αποδίδοντας ένα βαθύ τιρκουάζ χρώμα που δίνει ένα μαγευτικό αποτέλεσμα στο ήδη ιδιαίτερο σκηνικό.

Πρόκειται για εμπορικό πλοίο που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Gesan Shipyard στην Κωσταντινούπολη το 1969, συνολικού μήκους 30 μέτρων, βάρους 498 τόνων και χωρητικότητας εκτοπίσματος 1032 τόνων, το οποίο μετέφερε στο τελευταίο ταξίδι του 578 τόνους σιδηρομεταλλεύματος και ένα αυτοκίνητο.

Το πλοίο, λέγεται, ότι εξαιτίας της έντονης θαλασσοταραχής είχε απότομη μετατόπιση του φορτίου του και βυθίστηκε τις πρώτες βραδινές ώρες της 30ης Ιανουαρίου του 1978, σε απόσταση 106 μέτρων από την πλησιέστερη ακτή και σε βάθος 12 μέτρων.

Ναυάγιο Kaptan Ismail Hakki

Μαρτυρίες αναφέρουν πως χάρη στις προσπάθειες ενός βοσκού ο οποίος βρισκόταν εκείνη την ώρα στην περιοχή, δεν υπήρξαν θύματα από την βύθιση του πλοίου. Ο βοσκός άναψε φωτιές σε ένα από τα ελάχιστα προσβάσιμα σημεία της ακτής απο την θάλασσα, έτσι ώστε να κατευθύνει με ασφάλεια εκεί τους ναυαγούς, σώζοντας τους από τη πρόσκρουση της βάρκας τους στην βραχώδη ακτή.

Το ”M/V Kaptan Ismail Hakki’’, ιδιοκτησίας της Deval Shipping Group, πήρε το όνομα του από τον δεύτερο διαχειριστή της εταιρείας Ismail Hakki, ο οποίος ανέλαβε την διαχείρηση από τον πατέρα του Captan Hasan, κατά την διάρκεια του πολέμου ανεξαρτησίας της Τουρκίας (1919-1923).

Ο καπετάν Ισμαήλ Χακί έγινε γνωστός αφού ήταν ο πρώτος το 1955 που μετέτρεψε το ατμόπλοιο S/S Beyha κατασκευής του 1919 σε πετρελαιοκίνητο, φέρνοντας μια νέα εποχή στο τουρκικό εμπορικό ναυτικό.

Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο της ομάδας haanity

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *